Gyakori kérdések
Csak webshop, vagy árukészlettel rendelkező üzlethelyiség is?
Budaörsön taláható üzletünk.
Az üzletben található árak megegyeznek a webshop áraival?
Igen, üzletünkben minden esetben a webshop áraival találkozhat.
Csak a honlapon keresztül adható le a rendelés?
Nem, rendelését leadhatja e-mailben az info@speedy.hu e-mail címen,
illetve bármelyik telefonszámunkon. Kérjük minden esetben várja meg kollégáink visszaigazolását az áru átvételét illetőleg.
Amennyiben házhoz szállítva kéri a rendelését, kérjük minden esetben írásban tegye meg, így elkerülhető az elírás, tévedés.
Hogyan fizethetek?
Minden ügyfelünknek lehetősége van átutalással előre fizetni az bankszámlánkra, vagy utánvéttel a csomag átvételekor, online kártyás fizetéssel vagy készpénzzel az üzletben történő átvétel esetén.
Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?
Általánosságban elmondható, hogy a 14.00-ig leadott rendelés esetén – amennyiben a termék raktáron van – azt másnap átveheti a futártól házhoz szállítva, vagy amint összekészítettük és visszaigazoltuk, átvehető üzletünkben. Egyéb esetben külön egyeztetünk vásárlóinkkal.
Miért regisztráljak?
Regisztráció estén, további vásárlásai alkalmával – amennyiben nem változtak személyes adatai – azokat nem szükséges újra megadnia.
Számla nélkül 'okosba' lehetséges vásárolni?
Nem. Minden esetben számlát állítunk ki.