Gyakori kérdések

Csak webshop, vagy árukészlettel rendelkező üzlethelyiség is?

Budaörsön taláható üzletünk.

Az üzletben található árak megegyeznek a webshop áraival?

Igen, üzletünkben minden esetben a webshop áraival találkozhat.

Csak a honlapon keresztül adható le a rendelés?

Nem, rendelését leadhatja e-mailben az info@speedy.hu e-mail címen,
illetve bármelyik telefonszámunkon. Kérjük minden esetben várja meg kollégáink visszaigazolását az áru átvételét illetőleg.

Amennyiben házhoz szállítva kéri a rendelését, kérjük minden esetben írásban tegye meg, így elkerülhető az elírás, tévedés.

Hogyan fizethetek?

Minden ügyfelünknek lehetősége van átutalással előre fizetni az bankszámlánkra, vagy utánvéttel a csomag átvételekor, online kártyás fizetéssel vagy készpénzzel az üzletben történő átvétel esetén.

Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

Általánosságban elmondható, hogy a 14.00-ig leadott rendelés esetén – amennyiben a termék raktáron van – azt másnap átveheti a futártól házhoz szállítva, vagy amint összekészítettük és visszaigazoltuk, átvehető üzletünkben. Egyéb esetben külön egyeztetünk vásárlóinkkal.

Miért regisztráljak?

Regisztráció estén, további vásárlásai alkalmával – amennyiben nem változtak személyes adatai – azokat nem szükséges újra megadnia.

Számla nélkül 'okosba' lehetséges vásárolni?

Nem. Minden esetben számlát állítunk ki.